Skocz do zawartości

Ricky

Zasłużony
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • [[Template mtasa/front/profile/playerHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
[[Template mtasa/front/profile/playerStats is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Ostatnia wygrana Ricky w dniu 12 Czerwca

Użytkownicy przyznają Ricky punkty reputacji!

2 obserwujących

Ostatnie wizyty

106 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Ricky

Rekrut

Rekrut (2/14)

  • Pierwszy tydzień zakończony
  • Pierwszy post
  • Poświęcony społeczności
  • Dobre reakcje
  • Rozpoczęcie dyskusji

Najnowsze odznaki

12

Reputacja

  1. Wyjaśnione w innej apelacji:
  2. Wyjaśnione w innej apelacji:
  3. Zdejmę to prawko, ale następnym razem nie będzie taryfy ulgowej. To samo tyczy się @naimaro oraz @EdytaRosa. Administracja ma swoje zajęcia i nie potrzebujemy dodatkowych problemów ze strony trollujących graczy. @szybkimirek następnym razem nie pisz raportów jeśli to tylko wygłupy, bo możesz zostać za to ukarany.
  4. Nick: Ricky Opis propozycji: Żeby utrzymać graczy trzeba dać im jakieś zajęcie, możliwość rywalizacji i zapewnić rozrywkę. Widząc przestarzałe prace z pierwszej edycji zawiało nostalgią, no ale pasowałoby się dostosować do dzisiejszych standardów dlatego wychodzę z ową propozycją. Jest to kompletny rework, moja wizja jak mogłyby wyglądać prace w stylu paradise. 1. Wymagania Wszystko co niezbędne, czyli licencje. Wymagania RP można dostosować według tzw. "widzimisię". Od czego chcecie żeby gracze zaczynali przygodę? A może wszystko dostępne od początku? Wybór pozostawiam wam, jednak można dodać jakąś pracę dla graczy wyższym stażem, z podobnymi zarobkami, ale ciekawszą. 2. Zarobki Zarobki powinny być dokładnie takie jak opisane w przewodniku, czyli zbalansowane. Nie może być tak że jakaś praca jest "lepsza", bo na tej gorszej nikt nie będzie robił logiczne. Jeśli praca ma wyższe wymagania to powinno tylko oznaczać że przyjemnie się na niej robi, i nie trzeba jej "tryhardować". 3. Topka graczy Każdy z graczy miałby rywalizować o podium w cotygodniowej batalii. Nagroda w postaci % boosta na tydzień; np. Pierwsze miejsce - +15% Drugie miejsce - +10% Trzecie miejsce - +5% Żadnej kasy, żadnych pp. To nie zachęci do dalszej pracy. 4. Ulepszenia, czyli najważniejszy aspekt jeśli chodzi o Paradise'a Dodanie ulepszeń do każdej pracy, zmienienie wartości punktów a także podział na tiery ulepszeń. Nie można uzyskać dostępu do wyższego tieru bez wykupienia każdego ulepszenia w niższym. 4.1 Nurek Tier I: Radar [Wykrywa i oznacza przedmioty w pobliżu] - 50pkt Dodatkowa butla tlenowa [Wydłuż swój pobyt pod wodą] - 100pkt Batyskaf [Eksploruj bezpośrednio pod wodą] - 150pkt Tier II: Ulepszony radar [Znajdujesz bardziej wartościowe przedmioty] - 5000pkt Tuning Batyskafu [Do batyskafu zamontowano us1] - 4500pkt Tier III: Premia [Za swoje zaangażowanie] - 6000pkt Doładowanie [Do batyskafu zamontowano us2] - 5000pkt [...] 4.2 Kurier Tier I: Obrotny [Możliwość załadowania większej ilości paczek] - 200pkt Kondycja [Możliwość szybszego poruszania się podczas noszenia paczek] - 200pkt Napiwki [Klienci będą wręczać ci napiwki] - 250pkt Tier II: Napiwki II [Klienci wręczą ci większy napiwek] - 5000pkt Tuning [Do FedEXa zamontowano us1] - 4500pkt Tier III: Obrotny II [Możliwość załadowania większej ilości paczek] - 6000pkt Tuning II [Do FedEXa zamontowano us2] - 5500pkt Tier IV: Tuning III [Do FedEXa zamontowano us3] - 6500pkt [...] 4.3 Składak Tier I: Sport [Od teraz będziesz składał sportowe samochody] - 150pkt Kondycja [Możliwość szybszego poruszania się podczas noszenia części] - 100pkt Tier II: Supersport [Od teraz będziesz składał supersamochody] - 5000pkt Wprawa [Drzwi zamontowane są zawczasu] - 6000pkt Tier III: Nadgodziny [Otrzymujesz wyższą stawkę za pracę] - 10000pkt [...] 4.4 Spedycja lądowa Tier I: Nowy ciągnik [Dostarczaj szybciej z wydajniejszym pojazdem] - 150pkt Kurs ADR [Realizuj nowe kursy z materiałami niebezpiecznymi] - 250pkt Czujne oko [Otrzymuj bonus za parkowanie nawet jeśli nie jest odpowiednie] - 150pkt Tier II: Tuning ciągnika [Do ciągnika zamontowano us1] - 5000pkt Zabezpieczenia [Kolizja powoduje mniej uszkodzeń towaru] - 4000pkt Pilna dostawa [Priorytetowy kurs na czas] - 6000pkt Tier III: Tuning ciągnika II [Do ciągnika zamontowano us2] - 5500pkt Premia [Otrzymujesz premię do podstawy] - 6500pkt [...] 4.5 Pszczelarz Tier I: Premia [Otrzymujesz premię do podstawy] - 10000pkt Tier II: Premia II [Otrzymujesz premię do podstawy] - 12000pkt [...] 4.6 Myśliwy Tier I: Opanowanie oddechu [Twój celownik przestanie się poruszać] - 50pkt Wytrzymałość [Stajesz się bardziej odporny na obrażenia zadawane przez zwierzęta] - 50pkt Termowizor [Otrzymujesz termowizor, który wskaże tobie ciepło wydzielane przez zwierzęta] - 150pkt Strój Ghillie [Zmniejsza ryzyko wykrycia przez zwierzęta] - 150pkt Shotgun [Otrzymujesz nową broń - Shotgun] - 200pkt Tier II: Combat Shotgun [Otrzymujesz nową broń - CombatShotgun] - 5000pkt Wprawa [Premię za czas otrzymujesz nawet gdy się nie uda] - 2000pkt Premia [Premia doliczana do podstawy] - 5500pkt Tier III: Premia II [Premia doliczana do podstawy] - 6500pkt [...] 4.7 Górnik Tier I: Siła [Zmniejsz liczbę wymaganych uderzeń w skałę] - 150pkt Wiedza [Zwiększona ilość kryształów do uzyskania] - 300pkt Ulepszony kilof [Twój kilof nie będzie ulegał uszkodzeniom] - 200pkt Tier II: Skaner [Możliwość kopania w tym samym miejscu] - 5000pkt Wiedza II [Zwiększona ilość kryształów do uzyskania] - 5500pkt Tier III: Diamentowy Kilof [Kryształy wydobyte przez Ciebie są więcej warte] - 6500pkt Wiedza III [Zwiększona ilość kryształów do uzyskania (Nie dropnie ci jeden kryształ)] - 6000pkt [...] 4.8 Mycie okien Tier I: Ulepszony napęd [Winda szybciej jeździ] - 150pkt Więcej zleceń [...] - 200pkt Tier II: Silnik [Do Rumpo zamontowano us1] - 5000pkt Premia [Premia doliczana do podstawy] - 5500pkt Tier III: Silnik II [Do Rumpo zamontowano us2] - 5500pkt Premia II [Premia doliczana do podstawy] - 6000pkt [...] 4.9 Kutry Tier I: Pojemna łódź [Powiększ pojemność swojej łodzi o 20%] - 50pkt Wprawiony [Zwiększ szansę na trafienie większej ilości ryb w ławicy] - 100pkt Prędkość [Przyspiesz swoją łódź] - 100pkt Tier II: Nowa łódka [Wymień łódź na Tropica, większa pojemność] - 5000pkt Premia [Premia doliczana do podstawy] - 5500pkt Tier III: Tuning napędu [Do tropica zamontowano us2] - 5500pkt Premia II [Premia doliczana do podstawy] - 6000pkt [...] 4.10 Kosmonauta Tier I: Łazik [Eksploruj Marsa dzięki specjalnemu pojazdowi] - 50pkt Dodatkowa butla tlenowa [Wydłuż możliwość przebywania poza bazą] - 150pkt Sprzęt [Lepszy jakościowo sprzęt wydobywczy umożliwia większy zarobek] - 200pkt Tier II: Sprzęt II [Lepszy jakościowo sprzęt wydobywczy umożliwia większy zarobek] - 10000pkt Tier III: Sprzęt III [Lepszy jakościowo sprzęt wydobywczy umożliwia większy zarobek] - 12000pkt Tier IV: Sprzęt IV [Lepszy jakościowo sprzęt wydobywczy umożliwia większy zarobek] - 14000pkt [...] 4.11 Farmer Tier I: Ulepszenie silnika [Twój kombajn będzie jechał szybciej] - 150pkt Ulepszenie zbiornika [Zbiornik kombajnu zwiększy się] - 100pkt Tier II: Ulepszenie silnika II [Twój kombajn pojedzie jeszcze szybciej] - 5000pkt Ulepszenie zbiornika II [Zbiornik kombajnu zwiększy się] - 5500pkt Nasiona [Wyższej klasy zbiory] - 6000pkt Tier III: Ulepszenie zbiornika III [Zbiornik kombajnu zwiększy się] - 6000pkt Nasiona II [Wyższej klasy zbiory] - 6500pkt [...] 4.12 Elektryk Tier I: Elektryka prąd nie tyka [Nie trać zdrowia przy porażeniu prądem] - 50pkt Wiedza [Wydłuż czas przy naprawianiu układu] - 150pkt Obrotny [Zwiększ ilość miejsc do naprawy] - 250pkt Tier II: Obrotny II [Zwiększ ilość miejsc do naprawy] - 4000pkt Tuning [Do Rumpo zamontowano us1] - 5000pkt Premia - [Premia doliczana do podstawy] - 6000pkt Tier III: Tuning II [Do Rumpo zamontowano us2] - 5500pkt Premia II [Premia doliczana do podstawy] - 6500pkt [...] 4.13 Drwal Tier I: Wprawa [Większy hitbox przy ścinaniu drewna] - 50pkt Nowy samochód [Wymień Picadora(powinien być bobcat zamiast picadora) na Yosemite'a] - 150pkt Tier II: Zabezpieczenia [Możesz przewieźć więcej drewna] - 4000pkt Tuning [Do Yosemite zamontowano us1] - 4500pkt Premia [Premia doliczana do podstawy] - 5000pkt Tier III: Tuning II [Do Yosemite zamontowano us2] - 5000pkt Premia II [Premia doliczana do podstawy] - 5500pkt [...] WSKAZÓWKA: Pewnie dostrzegacie pewien schemat, tj. w każdej pracy dałem podobne wymagania punktowe, za wyjątkiem prac bez ulepszeń gdzie dałem jedno "ulepszenie" za ogromną liczbę punktów. To jest po to aby tyle samo czasu zajęło wbijanie tego samego poziomu zarobków na innej pracy niż wasza. Druga sprawa, czyli tzw. "Premia" jak to zbalansować? Nic prostszego, balansujesz wszystkie prace bez ulepszeń, a potem z ulepszeniami balansujesz premiami aby wyszły zbliżone kwoty. Można do punktów dodać wymagany próg RP do jego kupna; jest też możliwość zmonetyzowania tego - 100pkt pracy / x pp (nie polecam, przynajmniej nie teraz) To by było na tyle, dajcie znać co o tym sądzicie, co byście zmienili/dodali. Pisanie tego zajęło mi wczorajszy wieczór, i dzisiejszy dzień od godziny 11, czyli dość sporo. Gdybym miał dopasowywać idealnie te punkty to jeszcze ze dwa dni albo i trzy tej propozycji nie byłoby widać. Z tego też powodu przy każdej pracy są trzy kropki, można dodać te premie nawet do us5 gdyby ktoś chciał. Zrobiłem tzw. wolontariat, choć jakby ktoś mi zlecił rozwinięcie tego to pewnie bym to zrobił. Pozdrawiam i liczę że się podoba, grind czyli to co lubicie 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.