Skocz do zawartości

Formalny punkt zgłaszania skarg na pracowników Departamentu Straży Pożarnej w stanie San Andreas


Cichy_

Rekomendowane odpowiedzi

Punkt formalny zgłoszeń złamań punktu regulaminu przez pracownika departamentu.

 

Departament Straży Pożarnej w stanie San Andreas ma obowiązek zostać poinformowany o złamanie punktu regulaminu przez jego pracownika.

Zarząd ma obowiązek w ciągu 72h od przyjęcia formalnego zgłoszenia skargi go rozpatrzyć i uczciwe rozważyć karę.

Z tego także punktu prosimy by skargi zgłaszać w tym dziale i nie składać wniosków w wiadomościach prywatnych zarządu.

Skargę, wymiar sprawiedliwej kary oraz rozpatrzenie zawdzięczymy zarządowi (HC-High Command) od stopnia Captain.

Skarga ma obowiązek zostać poparta materiałem dowodowym np. nagraniem/tzw. screenshot'em

 

                                                                

 

Wzór:

Nick Oskarżającego:

Nick Oskarżonego

Data złamania zasady:

Punkt złamany regulaminu:

Opis sytuacji:

Dowód:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.