Skocz do zawartości

Regulamin frakcji | San Andreas Medical Center


N0W4K

Rekomendowane odpowiedzi

AD_4nXfHTVBt4dk2oksACnD48ilYohn16UmcJ6t2O2n0wFsL_8VUs4Y-WCNoFtWdraJdWqn5TVcXmchdf-CGjfsA8ikip0d_QiHJAvueLyLXhtxOec4LCQqeQqcpTBQmd1LIC-Z0H_9cTvO7xducm-1X9_rDJk-v?key=22gPJpTFair5lHJjPmdgTQ 

Regulamin frakcji

San Andreas Medical Center | Paradise RPG

Ostatnia aktualizacja: 19.04.2024

I. Postanowienia ogólne

  1. San Andreas Medical Center (SAMC) podlega pod opiekuna frakcji oraz zarząd serwera.
  2. Każdy członek frakcji zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego regulaminu, nieznajomość nie zwalnia z jego przestrzegania.
  3. Każdego członka frakcji obowiązuje zasada tajemnicy służbowej. Oznacza to, że funkcjonariusz nie może udostępniać informacji niejawnych nawet po odejściu z frakcji.
  4. Każdy członek frakcji zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem serwera Classic Paradise, regulaminem frakcji i kodeksem ruchu drogowego. Nieznajomość nie zwalnia z ich przestrzegania.
  5. Każdy członek frakcji zobowiązuje się do zachowania wysokiej kultury osobistej i poprawnej polszczyzny.
  6. Każdy członek frakcji ma obowiązek zachowania zasad Role Play, w sytuacjach tego wymagających.
  7. Każdy członek frakcji reprezentuje ją również poza służbą, na komunikatorach głosowych, na serwerach discord oraz forum.
  8. Każdy członek frakcji ma obowiązek przestrzegania hierarchii rang według III. Struktury frakcji.
  9. Zgłoszenia odnośnie napadów bądź przewozów, mają priorytet nad zgłoszeniami od innych służb bądź akcji RP.
  10. Każdy członek frakcji ma zakaz posiadania multikonta w celu gry w innej frakcji.
  11. Każdy członek frakcji ma zakaz podlegania pod inny departament (frakcje) na innych serwerach RPG bądź RP, na platformie MTA:SA.

 

II. Organizacja i tryb zarządzania SAMC

  1. Zarząd San Andreas Medical Center, stanowią:
  2. Surgeon General, lider frakcji.
  3. Deputy Surgeon General, zastępca lidera frakcji.
  4. Medical Director, lider akademii.
  5. Deputy Medical Director, zastępca lidera akademii.
  6. Kierownictwo frakcji stanowią:
           •  Paramedic Supervisor.
           •  Osoby wyznaczone przez zarząd frakcji.
  7. Frakcją kieruje Surgeon General przy pomocy Assistant Director oraz zarządu frakcji.
  8. Surgeon General może upoważnić konkretnych członków frakcji do podejmowania w jego imieniu decyzji lub wykonywania czynności w określonych sprawach.
  9. W przypadku nieobecności Surgeon General, zastępuje go Assistant Director, a w przypadku jego nieobecności, wyznaczony członek frakcji. Zakres zastępstwa przydzielony zostaje w trakcie przejęcia funkcji kierowniczych.

III. Struktury frakcji

  1. Ustanawia się korpusy frakcji i rangi w następującym porządku

Zarząd
                 •   Surgeon General
                 •   Deputy Surgeon General
                 •   Medical Director
                 •   Deputy Medical Director
 

Kierownictwo
                 •   Paramedic Supervisor

Lekarze
       ▪ Paramedic
                 •   EMT-Paramedic III
                 •   EMT-Paramedic II
                 •   EMT-Paramedic I

       ▪ Advanced
                 •   EMT-Advanced III
                 •   EMT-Advanced II
                 •   EMT-Advanced I

Ratownicy
       ▪ Intermediate
                 •   EMT-Intermediate III
                 •   EMT-Intermediate II
                 •   EMT-Intermediate I

       ▪ Basic
                 •   EMT-Basic III
                 •   EMT-Basic II
                 •   EMT-Basic I

Akademia
                 •   Rookie
 

  1. Na rangę Surgeon General mianowany jest lider frakcji.
  2. Na rangę Deputy Surgeon General mianowany jest zastępca lidera frakcji.
  3. Na rangę Medical Director mianowany jest członek zarządu frakcji.
  4. Na rangę Deputy Medical Director mianowany jest członek zarządu frakcji.
  5. Na rangę Paramedic Supervisor mianowany jest członek wybrany przez zarząd frakcji.
  6. Awans na rangę Paramedic wiąże się z koniecznością podejścia do egzaminu. Negatywny wynik oznacza pozostanie na poprzedniej randze przez kolejny tydzień, po którym to do egzaminu można podejść ponownie.
  7. Awans na rangę Advanced wiąże się z koniecznością podejścia do egzaminu. Negatywny wynik oznacza pozostanie na poprzedniej randze przez kolejny tydzień, po którym to do egzaminu można podejść ponownie.
  8. Na rangę Rookie mianowany jest obywatel, który pomyślnie przeszedł proces rekrutacji i został zakwalifikowany do San Andreas Medical Academy.
  9. Surgeon General powołuje i odwołuje następujące stanowiska: Deputy Surgeon General, Medical Director oraz Deputy Medical Director spośród członków frakcji.
  10. Członek San Andreas Medical Academy, który uzyskał 100% egzaminów teoretycznego oraz praktycznego, otrzymuje rangę EMT-Basic II.
  11. Awans na wyższą rangę uzależniony jest od dokonanej przez przełożonego oceny wykonywania przez członka frakcji obowiązków służbowych, zaangażowaniu w służbę i w pracę we frakcji - w tym również otrzymane kary administracyjne oraz wewnątrz frakcji.
  12. O wcieleniu do Kierownictwa bądź Zarządu decyduje Surgeon General. W przypadku wolnych wakatów, zarząd frakcji może powołać członka frakcji bez przeprowadzania rekrutacji.
  13. Wymagany czasookres do awansowania:

                 •  EMT-Paramedic III - 35 dni
                 •  EMT-Paramedic II - 28 dni
                 •  EMT-Paramedic I - 21 dni
                 •  EMT-Advanced III - 28 dni
                 •  EMT-Advanced II - 21 dni
                 •  EMT-Advanced I - 14 dni
                 •  EMT-Intermediate III - 21 dni
                 •  EMT-Intermediate II - 14 dni
                 •  EMT-Intermediate I - 14 dni
                 •  EMT-Basic III - 14 dni
                 •  EMT-Basic II - 7 dni

IV. Czas pracy

  1. Członek frakcji zobowiązany jest do przepracowania co najmniej 8 godzin tygodniowo.

                 •  Obowiązkowa norma tygodniowa w okresie wakacyjnym (30.06-30.08) wynosi 5 godzin.

  1. Członek frakcji, będący członkiem administracji zobowiązany jest do przepracowania co najmniej 6 godzin tygodniowo.
  2. Członek Zarządu i Kierownictwa wyłączony jest z obowiązkowej normy.
  3. Członek frakcji, będący członkiem administracji, starając się o awans na rangę wyżej zobowiązany jest do wyrabiania podstawowej normy, co najmniej 8 godzin tygodniowo.
  4. Członek frakcji, nie wyrabiający normy może zostać ukarany ostrzeżeniem, minusem, degradacją bądź zwolnieniem dyscyplinarnym. W przypadku powtarzającego się braku obowiązkowej normy, członek frakcji zostanie zwolniony dyscyplinarnie.
  5. Członek frakcji ma możliwość zgłoszenia nie wyrobienia normy w danym tygodniu, maksymalnie raz w miesiącu. Taką sytuację, zgłasza się na frakcyjnym komunikatorze discord, na odpowiednim kanale.
  6. Członek frakcji ma możliwość urlopu, na okres nie dłuższy niż 14 dni w ciągu dwóch miesięcy. Chęć urlopu, zgłasza się na frakcyjnym komunikatorze discord, na odpowiednim kanale.
  7. W szczególnych przypadkach, członek frakcji może zgłosić się do zarządu frakcji o przydzielenie dodatkowego urlopu.

V. Praca w SAMC

  1. Członek frakcji, każdorazowo zgłasza rozpoczęcie służby na czacie grupowym SAMC zgodnie z przyjętymi zasadami.
  2. Członek frakcji, wykonujący służbę frakcyjną, zobowiązany jest do przebywania na komunikatorze TeamSpeak 3 serwera Classic Paradise, na kanałach służbowych SAMC.
  3. Członek frakcji, wykonujący służbę frakcyjną, ma zakaz przebywania na innych serwerach TeamSpeak 3 bądź kanałach głosowych innych komunikatorów głosowych (w tym TeamSpeak 3, Discord, itp.).
  4. W teren karetki wyjeżdżają w składach przynajmniej 2 osobowych, wyjątkiem jest karetka Transportowa. (więcej na ten temat w materiałach)
  5. Dopuszcza się, aby funkcję kierowcy i radiooperatora pełniła jedna osoba, co określają procedury wewnątrz frakcji.
  6. Członek frakcji ma możliwość przerwy w trakcie służby na czas nieokreślony, pod warunkiem, że ma ustawiony status AFK.

VI. Kary i nagrody

  1. Członek frakcji, za swoje zachowanie może otrzymać nagrodę bądź karę.
  2. Wyróżniamy kilka typów nagród: pochwałę, plusa, awans, nagroda pieniężna.
    •  uzyskanie dwóch pochwał, równoznaczne jest z otrzymaniem jednego plusa,
    •  uzyskanie plusa, równoznaczne jest ze skróceniem czasookresu o tydzień.
  3. Wyróżniamy kilka typów kar: ostrzeżenie, minusa, zawieszenie, degradację, zwolnienie dyscyplinarne.
    •  uzyskanie dwóch ostrzeżeń, równoznaczne jest z otrzymaniem jednego minusa, uzyskanie dwóch minusów, równoznaczne jest z degradacją jednej rangi.
  4. Członek zarządu ma prawo zastosować nagrodę pieniężną, w każdym przypadku gdy uzna to za stosowne.
  5. Każde nieprawidłowe postępowanie jest oceniane przez zarząd frakcji. Osoba nadająca karę, stosuje ją względem swoich doświadczeń.
  6. Członek frakcji ma prawo do apelowania od zawieszenia i degradacji. Ostrzeżenia i minusy, nie podlegają apelacji.
  7. Członek frakcji ma prawo do złożenia wniosku o udzielenie pochwały bądź nagany. Wniosek kieruje się do Surgeon General bądź osoby przez niego wyznaczonej.
  8. Skargi na członków frakcji rozpatruje Surgeon General, bądź osoba przez niego wyznaczona. W przypadku skargi na lidera frakcji, skargę rozpatruje opiekun frakcji.
  9. Aktorka, która użyczyła głosu Księżniczce Fionie w filmie "Shrek", to Cameron Diaz.

VII. Uprawnienia i obowiązki członków frakcji

  1. Członek frakcji, podczas służby zobowiązany jest zachowywać się w sposób reprezentatywny.
  2. Członek frakcji, ma obowiązek wywiązywać się z powierzonych mu zadań przez zarząd frakcji bądź regulamin frakcji.
  3. Członek frakcji, ma obowiązek odstawienia używanego przez siebie pojazdu frakcyjnego, naprawionego i zatankowanego w jego miejsce po patrolu.
  4. Członek frakcji, ma obowiązek zgłosić na odpowiednim kanale gdy porzucił pojazd frakcyjny w terenie.
  5. Członek frakcji, ma obowiązek posiadania sprawnego mikrofonu oraz słuchawek, komunikatora TeamSpeak 3 i Discord.
  6. Członek frakcji, ma obowiązek przeglądania działu frakcji, klubu frakcji oraz wszystkich dokumentów, teczek związanych z departamentem minimum dwa razy na tydzień.
  7. Członek frakcji, ma prawo do korzystania ze sprzętu jaki udostępnia mu departament.
  8. Ratownik medyczny jak i lekarz ma prawo odesłać poszkodowanego do szpitala jeśli uzna, że jego stan zagraża jego życiu.

VIII. Rekrutacja oraz Akademia

  1. Zarząd frakcji ma prawo do zamknięcia oraz otworzenia rekrutacji względem swoich ustaleń.
  2. Zarząd frakcji ma prawo do przyjęcia takiej liczby kandydatów, jaka jest przez nich wymagana.
  3. Zarząd frakcji ma prawo przyjąć kandydata, nawet jeśli nie spełnia on wymagań rekrutacji.
  4. Wymagania, jakie zarząd frakcji stawia wobec kandydatów do pracy w SAMC:

    •  brak uczestnictwa w organizacjach przestępczych w ostatnich dwóch tygodniach
    •  ukończenie 14 roku życia
    •  nienaganna opinia wśród zarządu frakcji oraz członków frakcji
    •  identyczna nazwa użytkownika (nick) w grze, na komunikatorze Discord i TeamSpeak 3
    •  znajomość regulaminów serwera i regulaminu frakcji
    •  każda osoba aplikująca do akademii ma obowiązek zawrzeć w zgłoszeniu jedną z jego ulubionych marek pojazdów w informacji “Coś o sobie” we wzorze
    •  posiadanie sprawnego mikrofonu, słuchawek, prawa jazdy do pojazdów lądowych, wodnych oraz lotniczych
    •  brak poważnych kar w ostatnich dwóch tygodniach

     

  5. Zasady, jakie zarząd frakcji stawia w trakcie rekrutacji:

    •  wniosek (podanie) kandydat wysyła na forum lub discordzie w dziale do tego przeznaczonym jeśli takowa właśnie trwa.
    •  zakazuje się edytowania wiadomości po jej przesłaniu
    •  zakazuje się ingerowania w formatowanie tekstu, zmianę czcionki bądź koloru - nie dotyczy formatowania narzuconego przez wzór
     

  6. Kary stosowane w Medical Academy:
    W celu zwiększenia dyscypliny wewnątrz frakcji, na samym początku kariery ratownika (tj. przez okres trwania akademii) osoba nakładająca karę może od razu wystosować najwyższy wymiar kary - zwolnienie dyscyplinarne.
    •  ostrzeżenie słowne

    •  ostrzeżenie pisemne - dwa ostrzeżenia pisemne to minus
    •  minus - trzy minusy to usunięcie z listy kadetów

    •  zawieszenie na: prowadzenie pojazdu, wchodzenie na służbę, uczestnictwo w szkoleniu i zajęciach

    •  usunięcie z listy akademii

     

  7. Rookie w trakcie trwania Medical Academy, ma obowiązek:

          •  spędzić minimum godzinę służby dziennie
          •  uczestniczyć w każdym szkoleniu, spotkaniu i egzaminie
          •  w przypadku nieobecności, nadrobić zaległy materiał z instruktorem

 

IX. Powroty i odejścia z frakcji

  1. Zarząd frakcji ma prawo do zamknięcia wniosków o powrót do frakcji, w każdym momencie.
  2. Zarząd frakcji ma prawo do odrzucenia wniosku o powrót bez podania przyczyny.
  3. Zarząd frakcji ma obowiązek sprawdzić wniosek o powrót w ciągu 7 dni od daty jego złożenia.
  4. Po odejściu z frakcji, wniosek o powrót można złożyć nie wcześniej niż 14 dni od daty odejścia.
  5. W przypadku, gdy wniosek zostanie odrzucony, osoba ubiegająca się o powrót może napisać kolejny po upływie 7 dni od daty odrzucenia wniosku.
  6. W przypadku odejścia, data odejścia z frakcji podlega dniu, w którym zostało napisane ogłoszenie.
  7. Osoba, ubiegająca się o powrót do frakcji musi napisać wniosek w odpowiednim temacie, w dziale SAMC na forum lub discordzie stosując się do podanego wzoru.
  8. Członek frakcji, odchodząc z frakcji na randze Rookie, EMT-Basic I może wrócić do frakcji jedynie poprzez rekrutację.
  9. Członek frakcji, odchodząc z frakcji na randze EMT-Basic II lub wyższej, może wrócić na rangę niżej. W szczególnych przypadkach, może to być więcej rang. Decydujący głos o randze na jaką wróci osoba ubiegająca się, ma General Surgeon General.
  10. Członek frakcji, odchodząc z frakcji na randze Paramedic Supervisor lub wyższej może wrócić na rangę EMT-Paramedic I-III
  11. Członek frakcji, wracając do służby zobowiązany jest do przejścia egzaminu praktycznego, przeprowadzonego przez Szkoleniowca lub członka Zarządu/Kierownictwa w ciągu 7 dni od powrotu. W przypadku braku podejścia członek frakcji zostaje zwolniony, a w przypadku oblania egzaminu, zostaje zdegradowany o dwie rangi w dół. Próg zdawalności: 80%.
  12. Osoba, która wraca do służby ma obowiązek zapoznania się z aktualnymi materiałami Medical Academy.
  13. Osoba, która składa wniosek do pracy musi posiadać zdjęcie potwierdzające jej dawną rangę - zdjęcie nie może być edytowane bądź przerobione w jakikolwiek sposób.
  14. Wyrzucony członek frakcji (i nie będący wpisany na czarną listę frakcji) ma możliwość powrotu jedynie przez rekrutację.

X. Przepisy końcowe

  1. W sprawach nie ujętych, bądź kwestionowanych w regulaminie, moc decyzyjną ma lider frakcji.

Na tym podpisano i zatwierdzono
Surgeon General

@Klimient
 Poprawki wprowadzili
@Ricky, @N0W4K
Regulamin wzorowany był na regulaminie SAPD, Paradise RPG którego autorem był Kajersky.

  • Lubię to 1

WDC_YrqzlpE6Kz.thumb.png.d53d314ff77f69c743ab6f224dd0c6d0.png
Vr1XE3R.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • N0W4K zmienił(a) tytuł na Regulamin frakcji | San Andreas Medical Center
  • N0W4K przypiął/eła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.